TOP 10 TYCH WAKACJI!

Hej! 

Razem z wakacjami jak widać startuje masa masa postów co kto poleca na ten czas. 
Moim zdaniem każda książka nadaje się na każdy okres czasu. Nawet przeczytanie świątecznej książki w lato nie jest złe. 

Ale jeśli już mowa o takich typowo wakacyjnych, które polecam... to jedziemy! 




1. Fangirl. 
Jest to książka rozesławiona, której ja sama gdyby nie chrzestna nie wiem czy bym przeczytała. Więcej słów o tej książce możecie znaleźć post wcześniej w recenzji ❤️ 

2. Fandom. 
Zostając w klimacie książek z motywem fandomu przychodzę do was z historią, która mimo że nie opowiada o letniej miłości jest cudowna, a więcej w recenzji, która również na blogu gdzieś się pałęta. 



3. Girl online (1-3)

Jest to seria napisana przez powszechnie znaną angielską YouTuberke - Zoelle. 
Opowiada ona o dziewczynie, która prowadzi bloga. 
Pewnego dnia rodzice postanawiają zabrać ją ze sobą na do Stanów. Jadą tam ponieważ mama Penny, czyli głównej bohaterki, zajmuje się organizacją wesel, a za to zarobią więcej niż zwykle. 




Dziewczyna ma mieszane uczucia co do wyjazdu. Z jednej strony w jej rodzinnym mieście już nic poza przyjacielem Eliotem, jej nie trzyma, a z drugiej domena opuszczenia bezpiecznej norki jaką stał się dla niej dom, ją przeraża.

Decyduje się na wyjazd...i poznaje na nim Chłopaka z Brooklynu. 
Czy tajemnica jaką ukrywa skutecznie zniszczy Penny życie i doprowadzi ją do załamania? 
Czy ta relacja wyjdzie jej na dobre? 
I co najważniejsze: Czy dziewczyna zdoła zapomnieć o tajemniczym gitarzyscie Noah? 
Moim zdaniem ta seria jest genialna i w 100% nadaje się na wakacje. 
Ja sama pokochałam Noah całym sercem... I nie raz przy książkach tej serii płakałam, a przeczytałam je w ekspresowym tempie. Jednym słowem: kocham. 


4. Strażniczka książek. 
Opowiada o dziewczynie której mama ukrywa przed nią ich pochodzenie. 
Pewnego dnia jadą na wyspę, a główna bohaterka odkrywa tajemnice jej rodziny. Nabywa umiejętność dzięki której może wchodzić do książek. 
Strażnicy książek zajmują się bowiem naprawianiem błędów w historii. Bohaterka poznaje przyjaciół jak i miłości w świecie fantasy ale co najważniejsze podejmuje się uratowania całego świata powieści literatury. (ps. tę książkę czytałam w wakacje nad morzem 💕)

5. Moja Lady Jane,czyli książka tak śmieszna że aż niebezpieczna. 

6. Calutka seria Basniobor... 
Tak wiem że się powtarzam no ale co wy oczekujecie? 😂 
1. Tą serię zaczęłam w wakacje. 2. Książki dzieją się w czasie letnim. 3. Jak chcecie więcej to recenzja 1 tomu kilka postów wcześniej, a o 2 parę słów w wyróżnionej relacji,,szybkie recenzje" na instagramie 😉 





7. Drugie bicie serca to książka refleksyjna i bardzo poruszająca. 
Opowiada o dziewczynie której brat umarł i chłopaku który po długim czasie czekania ma szansę na opuszczenie szpitala. Dziewczyna chce dowiedzieć się kto jest właścicielem organu jej brata, a jak sobie poradzi z tą wiedzą, musicie przekonać się sami.




8. Pozaświatowcy to kolejna seria (trylogia) Brandona Mulla. 
Już nie do końca nie pamiętam o czym opowiada... Chyba coś o nagłym przeniesieniu się do innego świata dwójki nastolatków, których warunkiem powrotu jest uratowanie równoległego świata... I przypomniałam sobie scenę z biblioteka. I się rozpamiętniłam... I mam kolejną serię do przeczytania w wakacje! Jej... 😂


9. Bad Boys girl (1-3) to lekka i przyjemna trylogia na letnie wieczory (recenzja 1 tomu kilka postów wcześniej) 

10. Graffiti moon oraz Słowa w ciemnym błękicie, czyli książki lekkie, na którym punkcie szaleją tłumy. Mi nie przypadły do gustu, ale jeśli chcecie wyrobić sobie zdanie na ich temat, wystarczy że odwiedzicie mój profil na instagramie na którym trwa rozdanie z tymi książkami no i kto wie? Może ci się poszczęści ❤️

To tyle!
Dajcie znać czy czytaliście, którąś z tych książek, a jeśli tak to czy wam się podobały!
Buziak :**











Komentarze

  1. Sporo tych tytułów kojarzę, ale nie wszystkie czytałam:D
    P.S. Nowy wygląd bloga zdecydowanie lepszy niż poprzedni!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas najwyższy to zmienić, bo wszystkie są warte uwagi :) zajrzę w wolnej chwili, buziak :**

      Usuń
  2. mój portfel w przyszłości ucierpi bardziej niż się spodziewałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfel każdego książkoholika błaga o litość haha buziak :**

      Usuń
  3. Niesty nic z tego nie czytałam ale fangirl i moja lady Jane mam w planach 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie książki to zasłużenie popularne perły, więc na pewno nie będziesz żałować :) Buziak ;**

      Usuń
  4. Większość kojarzę, ale jeszcze nie czytałam :( Pozdrawiam i zapraszam www.zakladkimadebya.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to zmienić! Na pewno zajrzę :) buziak ;**

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty