Podsumowanie i ulubieńcy... Maja! I trochę o rozdaniach!

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem i ulubieńcami Maja!
Koniecznie odpowiedzcie na kategorie w komentarzach!



Ulubieńcy :

Książka :
,,Żniwiarz" Paulina Hendel

Piosenka:
,,Try" nightcore Colbie Caillat

Bohater książkowy:
Andrew z,,Na krawędzi nigdy"

Film:
,,Jumanji Przygoda w Dżungli"

Bohater serialowy/filmowy:
Lodówka z Jumanji (tak to jest gościu 😂ten mudżynek 😍) oraz Bethany - gość też z Jumanji



Podsumowanie książkowe:

Suma napisanych recenzji:
2

Suma przeczytanych stron:
820

Suma przeczytanych książek:
14.04 - 13.05 - Graffiti Moon
? - 6.05 - Na krawędzi nigdy
19.05 - 27.05 - Żniwiarz


Podsumowanie jako miesiąc:

Okej... 
Maj sam w sobie był cudownym miesiącem.
Tyle się działo!
Między innymi to w Maju Book_mol wróciła do żywych na swoim instagramie!
I to w swoje urodziny haha.

Kolejnym świetnym wydarzeniem były Targi książki w Warszawie!

Kupiłam tam pięć perełek tym samym zwiększając swoją listę książek do przeczytania... Heh, los książkoholika:
Nie ma miejsca na książki, czasu na ich czytanie i pieniędzy na ich kupowanie...haha.

Poznałam masę świetnych osób, poczułam klimat determinacji, stojąc w kolejce do autorów 😂
Ja spotkałam tylko dwójkę zagraniczniaków hehe, czyli Peadara Ó Guilina oraz Alwyn Hamilton!

Nie ukrywam, że te spotkania były dla mnie (osoby, która w stresie zapomina języka w gębie... A obcego to już wgl xD) nie lada wyzwaniem, ale ci autorzy byli tacy przemili, że cieszę się z tych spotkań i autografów!




Żałuję tylko, że nie miałam okazji spotkać się zbytnio z wami, bo musiałam wcześniej niż się spodziewałam, wyjść :(

Ale jeszcze kiedyś na pewno uda się spotkać!


Za to, że jesteście, dodatkowo na moim profilu wystartowało rozdanie, w którym do wygrania: Bad Boy's Girl, więc zapraszam do udziału!
Jeszcze dzisiaj wrzucę post z drugim rozdaniem w ramach pocieszenia i będzie tam można wygrać mały drobiazg w postaci pocztówki z Pragi, Skalnego Miasta bądz kopalni złota! (pierwsze dwa z Czech, także jeśli lubicie kolekcjonować pocztówki, tak mocno jak ja, to zapraszam!).


W Maju to by było chyba tyle, a nawet jeśli nie, to przy tych czterech wydarzeniach reszta zanikła😂
















Komentarze

  1. Uwielbiam czytać twoje podsumowania na blogu ;) Ja przeczytałam tylko 2 i pół książki bo czasu mało... Żałuję że nie było mnie na tych targach ale mam za daleko ;( (H)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że się podobają! 😄 😘A kiedyś jeszcze uda się na pewno spotkać! ❤️

      Usuń
  2. bardzo chciałam pojechać na targi, ale niestety nie wyszło :/ ale...widzę na jednym zdjęciu pyszne ciasto <3 aż się zrobiłam głodna xD dobrze, że chociaż Ty miałaś okazję spotkać ludzi i autorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś bym ciasto wysłała... Ale juz go nie ma 🤔😂A za rok na pewno uda ci się pojechać! Trzymam kciuki... I za cb i za siebie, bo moja sis stwierdziła że za rok ze mną nie pojedzie więc będę musiała myśleć... 😂

      Usuń
  3. Cóż... Ja w maju przeczytałam niewiele, bo całkowicie tylko 2 książki, przy czym moim zdecydowanym ulubieńcem zostało "Całując grzech". Napisałam chyba 3 lub 4 zaległe recenzje, a targi... Cóż... <3 <3 <3 Po prostu XD
    Co do filmu mój ulubieniec to "Praktykant", który jest niesamowitym i cudownym filmem, który moim zdaniem, każdy powinien obejrzeć.
    A co do piosenki... "Carry you" Ruelle ft. Fleurie. Przesłuchaj! Jedna z najpiękniejszych piosenek jakie kiedykolwiek słyszałam. Przesłuchaj! Nawet ci link do yt załączę...
    https://www.youtube.com/watch?v=2Ek9n7B14w8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację piosenka jest świetna 😍 Najpierw myślałam że ją znam ale jednak nie 😂zaczął się ten dźwięk fal i wgl sam głos awww a jeszcze jak doszły skrzypce 😍miodzio dodaje do playlisty 😁😍Buziak 😘

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty