CZERWCOWI ulubieńcy!

Hejo hej!
Zrobiłam głosowanie na instagramie co chcecie najpierw i znaczna większość zagłosowała na ,,Podsumowanie oraz ulubieńców Czerwca". Ale spokojnie recenzja ,,Baśnioboru" również się pojawi ok. 20.

Czerwiec był bardzo ciekawym miesiącem.
Najpierw od czwartego do siódmego byłam na zielonej szkole i spędziłam cudownie czas na zwiedzaniu Pragi, Skalnego Miasta w Czechach oraz Kopalni złota i Twierdzy Kłocka w Polsce.
oraz (o dziwo) super czas ze znajomymi nawet niektórzy ze starszych klas okazali się cudownymi towarzyszami przy obżeraniu się pizzą i przy ognisku, a Gerberki najlepiej smakują po basenie haha (tak, wzięłam trzy słoiczki gerberków - to był plan mojej koleżanki, z którą byłam w pokoju 😂
Dajcie znać czy tak samo jak ja jesteście zdania, że w miejscu zakwaterowania są najlepsze akcje haha.
(dalej kilka zdjątek)
Zdjęcie z sesji w ośrodku(tam było tak pięknie zielono😘

Przed kopalnią złota     Praga 


                                                                                                   

         Skalne Miasto, Czechy 




                                                                                                        Pizza







                         Twierdza                                Kłocka










                 





Boziu, jak ciężko zrobić tu albumik, przecież tych zdjęć się nie da ułożyć!



Dobra jeśli chodzi o Czerwiec jako wydarzenia to wiadomo, że zakończenie roku!
3 rok z rzędu udało mi się z paskiem... nie wiem jak będzie w 7 klasie, ale się przynajmniej postaram :)
Ach i te piękne nagrody, totalnie zbędne haha

Teraz już przejdę do podsumowania, bo te zdjęcia bardzo wydłużyły post...

W Czerwcu przeczytałam 4 książki i gdyby nie to, że zaczęły się wakacje na moim koncie byłaby jedna pozycja haha

27.05 - 15.06 - Naznaczeni śmiercią
? - 25.06 - Spętani przeznaczeniem
25.06 - 26.06 - Baśniobór 1
27.07 - 28.06 - The call - wezwanie


Jeśli mowa o ulubieńcach:

Książka: Nie potrafię zdecydować się na jedną, więc powiem, że pierwsze trzy są na podium haha.

Piosenka:Hasta Luego życiem! Słuchałam tej piosenki po 15 razy w autokarze, robiłam przerwę innymi i znowu 😜

Bohater książkowy: Akos, Akos, Akos!

Film: Twój Simon! 😓

Bohater serialowy/filmowy:
Simon?/Magnus i Alec 💜

Suma napisanych recenzji: 3

Suma przeczytanych stron: 1503

Ufff to by było na tyle! Dajcie znać ile wy przeczytaliście w Czerwcu oraz co się u was ciekawego działo w tym czasie!




Komentarze

  1. Jaki motyw jest zastosowany na tym blogu? I super post jak i piękne zdjęcia😍

    OdpowiedzUsuń
  2. ☝️👌Zdjęcia wymiatają, Aga ma racje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, Czechy są piękne :) Buziak ;***

      Usuń
  3. Teraz dzięki Tobie nie mogę wybić sobie tej piosenki z głowy xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty