Podsumowanie & Ulubieńcy Marca!

Powiem szczerze, że w Marcu sporo się u mnie wydarzyło. A u was? Koniecznie podzielcie się waszymi podsumowaniami i ulubieńcami. Jeśli do tego drugiego macie jeszcze jakieś kategorie to też dajcie znać, bo jakoś mało mi tego wyszło.

Podsumowanie:
W Marcu jak widać na zdjęciu obok, przeczytałam 5 książek. Nie jest to może taki okazały efekt jak 11 czy nawet 7, ale wydaje mi się, że przy moich ograniczeniach szkoły, nie jest też tak źle.

26.02-2.03 Król kier 4.03-11.03 Dziedziczka Guślarzy 11.03-28.03 Dzieci Edenu 22.03-24.03 Ktoś mnie obserwuje 29.03-2.04 Bad Boy's Girl

Ostatnią książkę stwierdziłam, że mogę zaliczyć jeszcze do tego miesiąca skoro recenzja również już jest na blogu ;)

Ulubieńcy:

Książka :
,,Ktoś mnie obserwuje"
I
,,Bad Boy's Girl"

Piosenka:
,,FRIENDS" Marshmello & Anne Marie. Jezu! Ta piosenka jest świetna! Na początku mi się nie podobała, ale teraz ją non stop słucham 😂
I jeszcze,,One day
" Tate Mcrae 😍na jej podstawie pisze własną nutę... I już w zasadzie ją mam 😏

Serial:
,,Shadowhunters"

Bohater książkowy:
Cole z,,Bad Boy's Girl"

Film:
Pantera od Marvela 😍



No. To był pierwszy post jeśli nie licząc recenzji i mam nadzieję, że wam się spodobał. Napiszcie na dole co myślicie, a ja już lecę. Buziak! ;***

Komentarze

  1. Do kategorii mogłabyś dodać ulubionego bohatera filmowego I serialowego oraz ilość napisanych recenzji czy sumę przeczytanych stron.M9glabys też spróbować podać w przybliżeniu ile godzin czytałaś w tym miesiącu choć to może być trudne do zrealizowania, ale możesz spróbować...
    Metafizycznie podejrzana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Ale super pomysły! Dzięki wielkie! W następnych podsumowaniach i ulubieńcach będzie na pewno ciekawiej. Buziak ;**

      Usuń
  2. U mnie wynik podobny, mam nadziej, że w kwietniu będzie lepiej!

    xoxo
    L. (Www.slowotok-laury.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę że w kwietniu pójdzie mi lepiej... Zważywszy na 2 bookhatlony wydaje mi się że może być więcej przeczytanych ��

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty